Menu
header_Reparability

Czym jest naprawialność?

Rowenta pragnie zapewnić możliwość naprawy produktu
w całej Europie do 10 lat.


Wynika to z głównego zobowiązania firmy, jakim jest ochrona środowiska i ograniczanie generowania odpadów.

Voir la vidéo

Rowenta Po Twojej stronie...

Nasze produkty są tak zaprojektowane, by można je było łatwiej naprawiać, rozmontowywać i ponownie montować.
Bardzo duża liczba części składowanych jest oddzielnie
(40 000 części na potrzeby Europy jest składowanych we Francji), aby umożliwić naprawę wszelkich urządzeń po jak najniższych kosztach.

Inżynierowie firmy Rowenta proponują modyfikacje oparte na otrzymanych informacjach zwrotnych dotyczących działania produktów tak, aby naprawa ich nowych generacji była jeszcze łatwiejsza. Każdy nowy, ukończony produkt jest opatrywany etykietą „Produkt naprawialny 10 lat”.

Rowenta zobowiązuje się utrzymywać wszystkie części zapasowe do prawie wszystkich produktów średnio przez 10 lat po zakupie.

 

Aby zapewnić natychmiastową dostępność części zamiennych dla produktów, które nie są już produkowane, połowa zapasów została zgromadzona z uwzględnieniem potrzeb w nadchodzących latach.

Koszt naprawy jest często niższy niż koszt wymiany produktu,
w szczególności ze względu na obniżenie ceny części zamiennych (średnio o 30% od 2012 r.). Naprawa w żaden sposób nie zmienia jakości produktu a także ogranicza wpływ odpadów na środowisko.

* 95% produktów firmy Groupe SEB wprowadzonych na rynek europejski w 2016 r. jest naprawialnych (z czego 24%, z wyjątkiem maksymalnie jednej lub dwóch niedostępnych części, może zostać naprawionych za rozsądną cenę).

Rowenta blisko Ciebie...

Najlepsze usługi serwisowe na rzecz produktów świadczą specjaliści przeszkoleni przez firmę Rowenta, którzy zawsze szukają rozwiązań przedłużających okres eksploatacji produktu.
Obecnie dostępnych jest ponad 6500 autoryzowanych punktów serwisowych, które zapewniają trwałość produktów na całym świecie, niezależnie od kraju ich zakupu lub użytkowania.

Kliknij przycisk, aby znaleźć najbliższy autoryzowany punkt serwisowy. Pamiętaj, aby najpierw sprawdzić, czy w licznych źródłach internetowych nie można znaleźć rozwiązania dla występującego problemu.

Znajdź punkt serwisowy Często zadawane pytania

6 500 profesjonalnych
punktów serwisowych

Naprawialność po jednym kliknięciu

Po złożeniu zamówienia, części zamienne dla produktów firmy Rowenta są bardzo szybko dostarczane do punktu serwisowego.

Dzięki temu naprawa uszkodzonego produktu będzie możliwa przez wiele lat, nawet po upływie okresu gwarancji.

Możesz także zamówić większość części bezpośrednio, aby samemu naprawić produkty z wykorzystaniem poradników w formie materiałów wideo.

Zobacz poradniki Zamów części
La réparabilité c'est facile : Voir la vidéo

Drukowanie 3D aby walczyć z „planowanym starzeniem produktów”

Aby zapewnić dostawę określonych plastikowych części w całym okresie eksploatacji, Rowenta rozpoczęła w maju 2016 r. testy pierwszych produktów naprawionych z zastosowaniem części zamiennych pozyskanych w procesie drukowania 3D.

Voir la vidéo
Zdajemy sobie sprawę, że produkty zasługują na długi okres eksploatacji”
Alain Pautrot - Wiceprezes, Dział ds. Zadowolenia Konsumentów Zobacz wywiad
Porównaj