Naprawa Twojego produktu Rowenta jest możliwa podczas i po upływie okresu gwarancyjnego.
Produkty marki Rowenta przeznaczone są tylko i wyłącznie do użytku domowego, zaś wykorzystywanie urządzeń marki Rowenta w celach komercyjnych lub profesjonalnych powoduje zwolnienie producenta/dystrybutora od odpowiedzialności za stwierdzone wady wynikające z niewłaściwego użycia lub użycia niezgodnego z przeznaczeniem.
Aby zapoznać się z warunkami umowy gwarancyjnej dla Twojego produktu, wybierz jedną z przedstawionych poniżej linii produktów:

Drobne urządzenia gospodarstwa domowego

Umowa gwarancyjna produktów Rowenta obejmuje wyłącznie zastosowanie w gospodarstwie domowym. Nie obejmuje ona zastosowań profesjonalnych lub komercyjnych

Nie znalazłeś interesujących Cię informacji?

Nieelektryczne urządzenia, deski do prasowania

Umowa gwarancyjna produktów Rowenta obejmuje wyłącznie zastosowanie w gospodarstwie domowym. Nie obejmuje ona zastosowań profesjonalnych lub komercyjnych.

Nie znalazłeś interesujących Cię informacji?

Akcesoria

Umowa gwarancyjna produktów Rowenta obejmuje wyłącznie zastosowanie w gospodarstwie domowym. Nie obejmuje ona zastosowań profesjonalnych lub komercyjnych.

Nie znalazłeś interesujących Cię informacji?

Nie znalazłeś interesujących Cię informacji?

​Urządzenia L’Oreal do użytku domowego

Umowa gwarancyjna produktów Rowenta obejmuje wyłącznie zastosowanie w gospodarstwie domowym. Nie obejmuje ona zastosowań profesjonalnych lub komercyjnych

Nie znalazłeś interesujących Cię informacji?
Napisz do nas