Rowenta Po Twojej stronie...
Nasze produkty są tak zaprojektowane, by można je było łatwiej
naprawiać, rozmontowywać i ponownie montować.
Bardzo duża liczba części składowanych jest oddzielnie
(40 000 części na potrzeby Europy jest składowanych we Francji), aby umożliwić naprawę
wszelkich urządzeń po jak najniższych kosztach.

Inżynierowie firmy Rowenta proponują modyfikacje oparte na otrzymanych informacjach zwrotnych dotyczących działania produktów tak, aby naprawa ich nowych generacji była jeszcze łatwiejsza. Każdy nowy, ukończony produkt jest opatrywany etykietą „Produkt naprawialny 10 lat”.


Rowenta zobowiązuje się utrzymywać wszystkie części zapasowe do prawie wszystkich produktów średnio przez 10 lat po zakupie.

Aby zapewnić natychmiastową dostępność części zamiennych dla produktów, które nie są już produkowane, połowa zapasów została zgromadzona z uwzględnieniem potrzeb w nadchodzących latach.

Koszt naprawy jest często niższy niż koszt wymiany produktu,
w szczególności ze względu na obniżenie ceny części zamiennych (średnio o 30% od
2012 r.). Naprawa w żaden sposób nie zmienia jakości produktu a także ogranicza
wpływ odpadów na środowisko.
* 95% produktów firmy Groupe SEB wprowadzonych na rynek europejski w 2016 r. jest naprawialnych (z czego 24%, z wyjątkiem maksymalnie jednej lub dwóch niedostępnych części, może zostać naprawionych za rozsądną cenę).

Rowenta blisko Ciebie...
Najlepsze usługi serwisowe na rzecz produktów świadczą
specjaliści przeszkoleni przez firmę Rowenta, którzy zawsze szukają rozwiązań
przedłużających okres eksploatacji produktu.
Obecnie dostępnych jest ponad 6500 autoryzowanych punktów serwisowych,
które zapewniają trwałość produktów na całym świecie, niezależnie od
kraju ich zakupu lub użytkowania.
Kliknij przycisk, aby znaleźć najbliższy autoryzowany punkt serwisowy. Pamiętaj, aby najpierw sprawdzić, czy w licznych źródłach internetowych nie można znaleźć rozwiązania dla występującego problemu.
Znajdź punkt serwisowy Często zadawane pytania6 500 profesjonalnych
punktów serwisowych
Naprawialność to proste
Podczas wizyty w autoryzowanym punkcie serwisowym zepsuta część Twojego produktu Rowenta może zostać szybko wymieniona.
Dzięki temu możemy zagwarantować naprawę produktu nawet wiele lat po upływie okresu gwarancyjnego.
Części zamienne i akcesoria za jednym kliknięciem
Możesz również zamówić części zamienne i akcesoria do swojego produktu
Rowenta bezpośrednio online.
Drukowanie 3D aby ułatwić naprawę i dłużej korzystać z produktów
Aby zapewnić dostawę określonych plastikowych części w całym okresie eksploatacji, Rowenta rozpoczęła w maju 2016 r. testy pierwszych produktów naprawionych z zastosowaniem części zamiennych pozyskanych w procesie drukowania 3D.

Usługidla konsumentów