Menu
top-header-rowenta-PL-ph-2.jpg

Na czym polega nasze zobowiązanieo 15-letniej możliwości naprawy w korzystnej cenie?

W styczniu 2022 roku Rowenta wydłużył okres naprawialności produktów. Od teraz części zamienne do zakupionych produktów Rowenta są dostępne nie przez 10, a przez 15 lat od daty zakupu. Okres ten dotyczy nowych produktów, wprowadzonych na rynek w 2022 roku, jak również wszystkich urządzeń, które wciąż są w produkcji.

Rowenta rozszerza swoje zobowiązanie dla 96% referencji produktów z logo 10 lat naprawialności, sprzedanych w Europie w 2021 roku.

See the video

Razem z Rowenta

Nasze produkty można w prosty sposób naprawiać, rozkładać na części i ponownie składać. Dostępnych jest ponad 50 tysięcy modeli, zaprojektowanych tak, by wymianie podlegały tylko niezbędne do funkcjonowania części, w możliwie najniższej cenie.

Rowenta stworzył urządzenia jeszcze prostsze do rozłożenia i złożenia ponownie, opierając się na doświadczeniu serwisantów. Każdy nowy produkt poddany jest wnikliwej analizie, aby mógł zostać zakwalifikowany do programu produktów objętych 15-letnią naprawialnością.

Rowenta zobowiązał się dostarczyć części zamienne dla prawie wszystkich swoich produktów przez okres 15 lat od daty zakupu.

 

Aby zagwarantować możliwość wymiany i szybką dostępność. Rowenta magazynuje części zastępcze na nadchodzące lata, również dla produktów, których produkcja została już wstrzymana.

Koszt wymiany jest często niższy niż nowy produkt
Nieustannie pracujemy nad ceną części zamiennych i dbamy o sprawny przebieg napraw. W ten sposób Rowenta dokłada starań, aby koszty wymiany były jak najbardziej korzystne. Wymiana części nie wpływa negatywnie na jakość produktu, ponieważ części zamienne są oryginalne, zgodne ze standardami marki.

*ponad 90% produktów Groupe Seb dostępnych w Europie w 2021 roku zostało objętych 10-letnim programem naprawialności. Program ten był ważny do 31 grudnia 2021 roku i w dniu 1 stycznia 2022 roku został zastąpiony przez 15-letni program naprawialności. Części zamienne mogą zostać pozyskane przy użyciu alternatywnych technologii.

Rowenta blisko Ciebie...

Serwisanci Rowenta zawsze szukają rozwiązań, które mają na celu przedłużenie cyklu życia produktu.
Już teraz ponad 6200 autoryzowanych punktów serwisowych jest dostępnych dla klientów Rowenta na całym świecie, zapewniając najwyższą jakość świadczonych usług, bez względu na kraj zakupu.

Aby znaleźć najbliższy punkt serwisowy, przyciśnij przycisk. Pamiętaj, aby przed skorzystaniem z naprawy zapoznać się z naszym obszernym poradnikiem, zawierającym informacje na temat możliwych rozwiązań twojego problemu technicznego.

Znajdź punkt serwisowy Często zadawane pytania

6 200 punktów serwisowych

Naprawianie jest proste!

Prosta wizyta w autoryzowanym punkcie serwisowym Rowenta i wadliwa część zostaje szybko wymieniona.

Dzięki temu możesz naprawić swoje urządzenie również po okresie gwarancji i korzystać z niego przez wiele lat.

Części zamienne Rowenta możesz też zamówić online.

Zamów części
La réparabilité c'est facile : Voir la vidéo

Zakup Naprawa bez niespodzianek!

Niezależnie od wieku urządzenia (do 15 lat od zakupu), rodzaju wymaganej naprawy i części, które należy naprawić, z góry znasz ustaloną cenę!

Bez wyceny i straty czasu!

Jedna stała stawka dla każdej klasy produktów

Naprawa jest bardziej przyjazna dla środowiska i tańsza niż zakup nowego produktu

Wybierz usługę naprawy

Zapłać przez Internet

Na adres e-mail otrzymasz voucher na naprawę

Naprawa urządzenia została zrealizowana

Możesz nadal korzystać z urządzenia
(+ 6-miesięczne przedłużenie gwarancji)

Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu +48 696 333 666 od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00

Wykorzystanie druku 3D do naprawy roduktów!

Już teraz ponad 3 tysiące produktów zostało naprawionych, dzięki możliwościom, jakie daje druk 3D.

Ta nowowczesna tecnologia sprawia, że części zamienne mogą zostać wyprodukowane znacznie szybciej i zgodnie z zapotrzebowaniem. W ten sposób ograniczamy powierzchnię niezbędną do przechowywania części zamiennych i umożliwiamy naprawę również tych produktów, do których części nie są już produkowane. Wszystkie części zamienne, powstałe przy użyciu technologi 3D, przechodzą dokładny proces weryfikacji jakości, tak by służyły Ci, jak najdłużej.

Voir la vidéo
Robimy wszystko, aby zapewnić naszym produktom, jak najdłuższe życie. Są tego warte.”
Alain Pautrot - Prezes ds. Satysfakcji Klientów Zobacz wywiad
Porównaj