1. Kontkat Rowenta - obsługa klienta
Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta jeżeli masz pytania związane z naszymi produktami i usługami. Aby jednak szybko znaleźć odpowiedź, sugerujemy, aby najpierw sprawdzić następujące sekcje:
-
Często zadawane pytania
Uzyskaj odpowiedź
na swoje pytanie - Sklep z akcesoriami Znajdź akcesoria, części eksploatacyjne i części zapasowe do swojego urządzenia.
-
Instrukcje obsługi
Znajdź instrukcję obsługi
do swojego urządzenia
Rowenta -
Gwarancja
Znajdź instrukcję obsługi
to swojego urządzenia -
Naprawialność
Czy Twój produkt
jest naprawialny? -
Autoryzowane serwisy
Znajdź autoryzowany
punkt serwisowy
2. Czy chcesz wiedzieć więcej o naszych usługach? Sprawdź poniższe sekcje:
3. Jeżeli Twoje urządzenie nie działa?
Prosimy o bezpośredni kontakt z jednym z naszych autoryzowanych serwisów.
Rowenta posiada autoryzowane serwisy w Polska, które świadczą usługi napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych, a także sprzedają akcesoria i części zamienne.
4. Możesz się z nami skontaktować za pomocą prostego formularza. By wysłać zgłoszenie wybierz temat, wypełnij formularz i go wyślij. Odpowiemy na Twoje pytanie tak szybko, jak to możliwe:
5. Czy chcesz skontaktować się z nami telefonicznie?
801 300 420 *
22 1168654 **
Godziny pracy infolinii: 8.00 - 17.00
od poniedziałku do piątku.
* koszt jak za połączenie lokalne
** połączenie dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Gdański Business Center
Budynek D
ul. Inflancka 4C
00-189 Warszawa – Polska
Nasz dział obsługi klienta jest w stanie odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania dotyczące produktów i usług marki Rowenta. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego w podanych wyżej godzinach pracy call center. Poza tymi godzinami możesz skorzystać z naszego formularza kontaktowego, odpowiemy jak najszybciej. Tylko informacje o marce Rowenta i dane kontaktowe podane w witrynie Rowenta są oficjalne.
Usługidla konsumentów