2. Czy chcesz wiedzieć więcej o naszych usługach? Sprawdź poniższe sekcje:

3. Jeżeli Twoje urządzenie nie działa?

Prosimy o bezpośredni kontakt z jednym z naszych autoryzowanych serwisów.
Rowenta posiada autoryzowane serwisy w Polska, które świadczą usługi napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych, a także sprzedają akcesoria i części zamienne.

4. Możesz się z nami skontaktować za pomocą prostego formularza. By wysłać zgłoszenie wybierz temat, wypełnij formularz i go wyślij. Odpowiemy na Twoje pytanie tak szybko, jak to możliwe:

5. Czy chcesz skontaktować się z nami telefonicznie?

801 300 420 *
22 1168654 **


Godziny pracy infolinii: 8.00 - 17.00
od poniedziałku do piątku.
* koszt jak za połączenie lokalne
** połączenie dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych

Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Gdański Business Center
Budynek D
ul. Inflancka 4C
00-189 Warszawa – Polska


Nasz dział obsługi klienta jest w stanie odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania dotyczące produktów i usług marki Rowenta. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego w podanych wyżej godzinach pracy call center. Poza tymi godzinami możesz skorzystać z naszego formularza kontaktowego, odpowiemy jak najszybciej. Tylko informacje o marce Rowenta i dane kontaktowe podane w witrynie Rowenta są oficjalne.