Instrukcje obsługi i najczęściej zadawane pytania SECURIS
Nr referencyjny : BU3020F0
Voir les documents liés
Dokumentacja
Voir les questions les plus fréquentes
FAQ
W przypadku nadmiernego przegrzania urządzenia włącza się alarm dźwiękowy, zapala się kontrolka świetlna oraz zostaje odcięte zasilanie elektryczne elementu grzejnego. Urządzenie uruchamia się ponownie po ostudzeniu i ustawieniu go w pozycji standardowej.
														W przypadku ustawienia termostatu w pozycji zabezpieczenia przed mrozem i gdy temperatura pomieszczenia sięga około 5°C, by chronić przewody w zimie, urządzenie uruchamia się automatycznie. Takie ustawienie utrzymuje temperaturę pomieszczenia na poziomie ok. 7°C (w zależności od dopasowania mocy urządzenia do powierzchni pomieszczenia).
														Istotne jest, aby przed zwinięciem przewodu urządzenie wystudziło się. W czasie, gdy nie korzystasz z urządzenia, przechowuj je w suchym miejscu.
														Należy zaprzestać korzystania z urządzenia. W celu uniknięcia niebezpieczeństw naprawę
należy powierzyć autoryzowanemu serwisowi.
														Wszystkie włączniki główne ustaw w pozycji „off” i odłącz urządzenia od sieci elektrycznej.
														Nie, zużycie zależy wyłącznie od mocy urządzenia.
														Stosunek moc/powierzchnia ogrzania zależy od wybranej temperatury, od temperatury zewnętrznej oraz poziomu izolacji pomieszczenia. Zasadniczo należy stosować współczynnik o wartości 100 W/m².
														Silnik dmuchawy działa bez włączonego elementu grzejnego.
														Nie, musisz przestrzegać zasad bezpieczeństwa dotyczących korzystania z urządzeń grzewczych w łazience. Powinieneś sprawdzić, czy urządzenie zostało zaprojektowane do użytku w jaimkolwiek pomieszczeniu domowym, w tym w pomieszczeniach, w których istnieje ryzyko pochlapania wodą, np. w kuchni lub łazience; sprawdź wskazówki znajdujące się w instrukcji użytkowania.
														Urządzenie to zbudowane jest z licznych materiałów nadających się do powtórnego wykorzystania lub recyklingu. Urządzenie należy zostawić w lokalnym punkcie zbiórki odpadów.
														Jeśli uważasz, że brakuje jakiejś części, prosimy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta. Razem znajdziemy odpowiednie rozwiązanie problemu.
														Należy przejść do zakładki „Akcesoria” na stronie internetowej, gdzie można łatwo znaleźć wszystko, co potrzebne do danego produktu.
														Dodatkowe informacje dostępne są w niniejszej witrynie w sekcji poświęconej umowie gwarancyjnej.
														
				
              
              
              
              
              


